مچ بند 7 شیائومی

مچ بند 7 شیائومی

مچ بند 7 شیائومی

ساعت‌ها و مچ بند های هوشمند، دیگر نقش مکمل موبایل‌ ها را در دنیای فناوری را بازی نمی‌کنند! و حضور آنها در زندگی روزانه ما نقش پر رنگ‌تری به خود گرفته است. گرچه نسل‌ های اولیه این دسته از محصولات صرفاً برای رصد فعالیت‌ های ورزشی معرفی شد اما دامنه کارایی آنها روند روبه‌ رشدی را دنبال کرده تا جایی‌ که برخی از این گجت‌ها دارای شیار سیمکارت هستند! می بند 7 شیائومی، سرباز جدیدی است که برای رقابت در بازار مچ بند های هوشمند طراحی شده اما هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. گرچه طبق اخبار و افشاگری‌ های منتشر شده می‌توان برخی ویژگی‌ های زیر را برای آن متصور بود.

بهتر و بازهم بهتر!

از گام شمار نسل اول شیائومی که هیچ نمایشگری نداشت و تنها از چند سنسور برای رصد فعالیت‌ های ورزشی بهره می‌برد، تا می بند 6 شیائومی که در حال حاضر آخرین نسل فعلی این دسته به حساب می‌آید، شاهد رشد و بهبود بوده‌ایم. روند روبه‌رشد نرم‌افزار و سخت‌افزار، شامل می بند 7 شیائومی نیز شده است و باید منتظر بهبود‌ های جدیدی در این نسل از مچ بندهای تولیدی شیائومی نیز باشیم.

نمایشگر: اولین نقطه قوت mi band 6 شیائومی استفاده از پنل AMOLED در نمایشگر آن بود که در بازه قیمتی حدود یک میلیون تومان، امتیاز بزرگ محسوب می‌شد. روند استفاده از نمایشگر آمولد برای می بند 7 شیائومی نیز تکرار شده و این محصول یک نمایشگر LED دارد. خبر مسرت‌بخش اینکه ویژگی «AOD» یا همان Always on display، در mi band 7 استفاده شده و می‌توان از یک صفحه همیشه روشن در نسل هفتم مچ بند شیائومی لذت برد. البته طبق اخبار منتشر شده قابلیت مذکور برای برخی از واچ فیس‌ها فعال است و بدون شک با گذر زمان به تعداد این واچ فیس‌ها افزوده خواهد شد.

رزولوشن: شیائومی تنها به افزودن ویژگی نمایشگر همیشه روشن، در سری 7 بسنده نکرده و طبق اخبار منتشر شده بهبود هایی در رزولوشن صفحه نمایشگر نیز شکل گرفته است. رزولوشن می بند 7 شیائومی به رقم 192 در 490 پیکسل رسیده است که در روی کاغذ، با رزولوشن 152 در 486 پیکسلی mi band 6 اختلاف نه چندان زیادی دارد. البته همین تفاوت اندک، در واقعیت می‌تواند کیفیت بالاتری را مقابل چشمان خریداران قرار دهد.

سایز نمایشگر: همان‌طوری که در سال گذشته سایز صفحه نمایش می بند 6 نسبت به mi band 5 افزایش داشت، نمایشگر mi band 7 نیز دستخوش تغییر شده و از نسل گذشته بزرگتر است. گرچه نمی‌توان به شکل قطعی در مورد افزایش سایز صفحه نمایش می بند 7 شیائومی نظر داد اما افزایش تعداد پیکسل‌ های افقی از 152 به 192 پیکسل، نشانه‌های واضح از افزایش سطح نمایشگر است. عریض‌تر بودن نمایشگر mi band 7، یک تغییر عالی برای این محصول است.

سورپرایز احتمالی می بند ۷ شیائومی!

سال گذشته قبل از معرفی رسمی می بند 6 خبری منتشر شد که کمپانی شیائومی از یک ماژول GPS در می بند 6 استفاده کرده است و طبق firmware لو رفته از شیائومی، نشانه‌ هایی از استفاده جی پی اس در آن نیز به چشم می‌خورد و همه منتظر یک مچ بند با چیپست GPS بودند، اما این شایعه فقط در حد شایعه بود و هیچگاه رنگ واقعیت نگرفت! امسال نیز خبر هایی از استفاده جی پی اس در می بند 7 شیائومی به گوش می‌رسد که بیش از پارسال به واقعیت نزدیک‌تر است و اغلب اخبار بر این موضوع اتفاق نظر دارند که به‌کار بردن چیپست GPS در مچ بند 7 شیائومی حتمی است و استفاده از این چیپست سوپرایز احتمالی کمپانی شیائومی برای محصول جدید خود در سال 2022 است.

مچ بند 7 شیائومی

می بند ۷ شیائومی بخریم یا نه؟!

اگر از مشتریان پروپا قرص مچ بند‌ها هستید و با smart watch راحت نیستید، مچ‌ بند نسل هفتم شیائومی رضایت شما را جلب خواهد کرد زیرا اغلب محصولات شیائومی، قیمت رقابتی نسبت به رقبای خود دارند اما اگر در حال حاضر صاحب یک xiaomi mi band 6 هستید و شک دارید که به نسخه جدید یعنی می بند 7 شیائومی کوچ کنید یا مچ‌ بند قدیمی خود را نگه دارید، تفاوت می بند 6 با می بند 7 را در ادامه مطالعه کنید تا یک تصمیم برای خرید نسل جدید بگیرید.

باتری حجیم ­تر نسبت به نسل قبل: زیرا نمایشگر بزرگ­تر و استفاده از GPS، انرژی بیشتری طلب می ­کند و بدون شک باتری بزرگتری در می بند 7 شیائومی به ­کار رفته است.

نمایشگر با ابعاد جدید: نمایشگر عریض ­تر مچ­ بند جدید، برتری خاصی نسبت به صفحه نمایش می بند 6 دارد.

ماژول GPS : در صورت اخبار صحیح برای استفاده از ماژول مذکور در می بند 7 شیائومی، یک جهش بزرگ در مچ بند جدید شیائومی را شاهد خواهیم بود.

رصد فعالیت ­ها: تعداد فعالیت ­های ورزشی، بنا به روال رو به افزایش در هر نسل، در سری جدید نیز افزایش پیدا می­کند.

حسگر های سلامتی: محاسبه میزان استرس، رصد 24 ساعته ضربان قلب، پایش مداوم استراحت فرد، محاسبه میزان اکسیژن محلول در خون و … با بهبودهایی همراه شده است.

در نهایت، آنچه در اخبار و اطلاعات به­ عنوان مشخصات می بند 7 شیائومی وجود دارد، کاملا غیر رسمی است و شاید نسل جدید مچ بند شیائومی، دارای ویژگی­ های متفاوت­ تری باشد.

رضایار ،بهترین فروشگاه فروش لوازم جانبی موبایل در اهواز می باشد شما می توانید تعمیرات انواع موبایل های خود را به ما بسپارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *