هندزفری های بلوتوثی گیمینگ

هندزفری های بلوتوثی گیمینگ

برند شیائومی در زمینه ی هندزفری های بلوتوثی گیمینگ چگونه خوش درخشیده است؟

هندزفری های بلوتوثی گیمینگ در واقع نوعی از هندزفری هستند که علاوه بر پخش صدا قابلیت ارائه ی جزئیات و جهت آن را نیز دارند. بدین ترتیب است که گیمر های حرفه ای را قادر می سازند تا ساعت ها از آن ها استفاده کرده و بدون هیچ گونه خستگی و کاهش بازدهی به بازی خود ادامه دهند. شرکت هایلو نیز که یکی از زیر مجموعه های برند شیائومی می باشد، اقدام به تولید هندزفری بلوتوثی هایلو نموده است.

شرح و بررسی هندزفری های بلوتوثی گیمینگ هایلو GT6

در طراحی هندزفری هایلو GT6، ایرباد ها دارای ساقه هایی با طراحی In-Ear هستند. وزن هر یک از ایرباد های این هندزفری 3/9 گرم است. سطح خارجی آن را نیز ماژول لمسی پوشش می دهد. بدین ترتیب هم جنبه ی زیبایی دارد و هم قابلیت استفاده ی طولانی مدت برای گیمرهای حرفه ای را فراهم می کند.

بلوتوث این هندزفری از نوع 5/2 بوده و تا 10 متر برد دارد. دام باتری آن نیز 5+15 ساعت بوده و مجهز به مود گیمینگ یا کاهش تاخیر صدا می باشد. ظرفیت کیس شارژ آن 310 میلی آمپر ساعت است و درایوری با قطر 12 میلی متر دارد. این محصول با سیستم عامل های اندروید و iOS کاملا سازگار است.

هندزفری های بلوتوثی گیمینگ

شرح و بررسی هندزفری های بلوتوثی گیمینگ QCY G1

هندزفری بلوتوثی QCY در مقایسه با سایر محصولات مشابه خود، یک ویژگی منحصر به فرد دارد. بدین ترتیب که علاوه بر کیفیت بالا، از قیمتی مناسب بهره مند است. این سری از هندزفری های بلوتوثی گیمینگ، دارای 97 گرم وزن هستند و مجهز به بلوتوث 5/2 می باشند. برد بلوتوث این هندزفری نیز 10 متر است. پروفایل های بلوتوث آن از نوع HFP/HSP/A2DP/AVRCP بوده و دارای کدک های صوتی AAC/SBC می باشد. این هندزفری مجهز به مود گیمینگ بوده و میزان تاخیر صدای آن 45 میلی ثانیه است. این هندزفری قادر است تا صدا را به صورت سه بعدی و HiFi پخش کند. قطر درایور آن 10 میلی متر است و ایربادهای 45 میلی آمپر ساعتی دارد. کیس شارژ آن از نوع 450 میلی آمپر ساعتی بوده و شارژ دهی آن حداکثر 32 ساعت و زمان شارژ کامل نیز یک ساعت و نیم می باشد. این هندزفری از ENC پشتیبانی می کند.

ویژگی های فوق سبب می شوند تا این هندزفری بتواند به راحتی ساعت ها روی گوش گیمر قرار گرفته و بدون ایجاد مزاحمت و خستگی نیازهای وی را تامین سازد. در ضمن تمامی جزئیات صدا را ارائه داده تا گیمرها بتوانند در بازی بهتر عمل کنند.

هندزفری های بلوتوثی گیمینگ

شرح و بررسی هندزفری های بلوتوثی گیمینگ QCY TS5

این هندزفری دارای قابلیت های منحصر به فردی است که آن را مورد توجه گیمر های حرفه ای قرار داده است. اولین ویژگی این هندزفری وزن بسیار پایین آن است. وزن 4 گرمی که باعث می شود تا گیمرها حتی وجود آن را در گوش خود احساس نکنند. در طراحی ساختار این هندزفری شرکت کیو سی وای سعی کرده تا دو مولفه ی طراحی ارگونومیک و به کار گیری تکنولوژی های روز دنیا را در هم آمیزد. لذا از بلوتوث نسخه ی 5 در آن استفاده شده و تاخیر آن 65 میلی ثانیه بیان می شود. بنابراین تا 10 متر دسترسی با کیفیت را تضمین می کند. این هندزفری در برابر نفوذ آب تا سطح IPX5 مقاوم است. باتری آن از نوع 600 میلی آمپر ساعت است و امکان شارژ سریع و شارژدهی طولانی را فراهم می کند. این هندزفری با سیستم عامل های اندروید و iOS سازگار بوده و در مقایسه با بسیاری از برند های معروف دیگر از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

استفاده از فرمت AAC در پخش صدای این هندزفری نیز از دیگر مزایای آن به شمار می آید.

هندزفری های بلوتوثی گیمینگ

شرح و بررسی هندزفری های بلوتوثی گیمینگ Redmi Buds 3

این هندزفری نیز که از دیگر هندزفری های بلوتوثی گیمینگ برند شیائومی می باشد، علاوه بر کیفیت مطلوب کالا، از قیمت های مقرون به صرفه ای بهره مند است. در طراحی شکل ظاهری این هندزفری به حدی دقت و حساسیت به کار رفته است که در یک نگاه نمی توان متوجه تفاوت آن با محصولات مشابه برند اپل شد. ایرپاد های این هندزفری به صورت semi-in-ear تولید شده اند و بالشتک سیلیکونی ندارد. وزن این محصول 4/5 گرم بوده که وزنی سبک به شمار آمده و از ایجاد خستگی جلوگیری می کند.

استاندارد IP45 موجود در این هندزفری سبب مقاومت آن در برابر نفوذ گرد و غبار و آب شده است. لذا استفاده از آن در باران یا هنگام تعریق پوست منعی ندارد.

هندزفری های بلوتوثی گیمینگ

صدای این هندزفری بسیار با کیفیت بوده هنگام مکالمات تلفنی می توانید از دو میکروفون موجود در آن بهره بگیرید. تراشه های خاص به کار رفته در این هندزفری سبب کاهش نویز شده و صدایی واضح و بدون قطعی را به شما ارائه می دهد. این هندزفری شامل یک پنل لمسی است و باتری قوی آن تا 20 ساعت بازدهی دارد. قابلیت شارژ سریع در این هندزفری نیز سبب شده تا بتوانید با ده دقیقه شارژ، یک ساعت و نیم از آن استفاده کنید.

اگر هندزفری و یا گوشی های موبایل شما خراب شده است، دیگر نگران نباشید به راحتی با مراجعه به  فروشگاه رضایار بهترین مجموعه تعمیرات موبایل در اهواز مشکل خود را در کمترین زمان ممکن حل کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *