جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ

جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ

جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ

یکی از ساعت‌ های محبوبی که در چند سال اخیر به خوبی در بازار های ایران جا پیدا کرده است، ساعت‌ های هوشمند سامسونگ می‌باشند. این نوع محصول به عنوان یکی از بهترین لوازم جانبی در چند سال اخیر شناخته شده‌ است.

در بین تمامی ساعت‌ها، ساعت هوشمند سامسونگ یکی از بهترین ساعت‌ های هوشمند در این زمینه به حساب می‌آید، که با برندی معتبر و مطمئن توانسته جایگاه ویژه‌ای را در بین خریداران پیدا کند. ساعت‌ های هوشمند سامسونگ دارای ظاهری زیبا و سخت افزاری جذاب و متفاوت می‌باشند که با قیمت‌ های مختلفی در بازار عرضه می‌گردند. در این محتوا که توسط مجموعه رضایار بهترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل در اهواز آماده شده است، تا انتهای این مطلب قرار است با جدیدترین ساعت‌ های هوشمند سامسونگ آشنا شویم.

جدیدترین مدل ساعت‌های هوشمند سامسونگ

گجت‌ های هوشمند یکی از کالا های بسیار جذابی هستند که در تکنولوژی ما پا به عرصه بازار ها نهاده‌اند. ساعت‌ های هوشمند سامسونگ هم یکی از پر طرفدارترین نوع ساعت است، که در مدل‌ های گوناگونی عرضه می‌گردد. در ادامه انواع ساعت‌ های هوشمند را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل galaxy watch 4 classic

یکی از جذاب‌ ترین و دوست داشتنی‌ ترین ساعت‌ های هوشمند در برند سامسونگ این ساعت می‌باشد، که در سال 2020 روانه بازار گردید. به دلیل ظاهری جذاب و دوست داشتنی به راحتی جای خود را در قلب کاربران باز کرده است. ساعت هوشمند واچ اکتیو 4، دارای صفحه نمایشی گرد به همراه بدنه‌ی آلومینیوم می‌باشد. بند های این ساعت از جنس چرم یا سیلیکون بوده که در برابر خط و خش بسیار مقاوم می‌باشند. اما اگر تمایل دارید که یک ساعت محکم و با قدرت را خریداری نمایید، بهتر است از مدل استیل ضد زنگ آن بهره ببرید. زیرا این مدل هم از مقاومت بالایی برخوردار بوده و هم جنس آن آینه‌ای است. این نوع مدل جز یکی از زیباترین محصولات نمایندگی ساعت‌ هوشمند سامسونگ به حساب می‌آید.

جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند سامسونگ مدل gear s3 frontier sm-r760

بسیاری از کوهنوردان یا افراد دارای مشاغل سخت، به دنبال ساعتی هستند که به راحتی آسیب نبیند و خط و خش بر روی آن نیفتد. طراحان ساعت‌ های هوشمند سعی کرده‌اند این نوع مدل از برند سامسونگ را به خوبی در بازار عرضه و ارائه دهند. زیرا این ساعت جز مستحکم‌ ترین ساعت‌ های هوشمند است، که در برابر آب بسیار مقاوم بوده و به عنوان یک ساعت ضد آب شناخته می‌شود. به صورت کلی این مدل ساعت هوشمند را به اهالی کوهنوردی و گردشگرانی که تمایل ندارند هزینه‌ های زیادی را صرف خرید ساعت هوشمند کنند، پیشنهاد می‌شود.

ساعت هوشمند سامسونگ galaxy watch sm-r800

این مدل ساعت هم رقیب جدی بسیاری از ساعت‌ های هوشمند سامسونگ می‌باشد، که از نظر ظاهری بسیار زیبا و مستحکم است. نمایشگر این نوع ساعت، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و جنس بدنه آن از آلومینیوم است. همین جنس موجب شده که خط و خش کمتری بر روی آن بیفتد. از دیگر قابلیت‌ های مهم این مدل ساعت، پشتیبانی از شارژ بی سیم می‌باشد، یعنی به طور وایرلس و به خوبی ساعت را شارژ می‌کند. خرید این مدل ساعت را به گردشگران و افرادی که در سفرهای طولانی می‌باشند، پیشنهاد می‌شود. باتری خوب و مقاوم این ساعت اصولا به درد افرادی می‌خورد، که زمان شارژ کردن ساعت را ندارند یا امکان ضربه خوردن ساعتشان بالاست.

ساعت هوشمند galaxy watch sm-r810

اگر شما خانم هستید یا به دنبال خرید هدیه‌ای برای خانم‌ها هستید، ما به شما این ساعت را پیشنهاد می‌دهیم. زیرا ساعتی با سبک دخترانه و به رنگ صورتی است که اطراف نمایشگر را نگین‌ های کوچک تزیین کرده و پوشانده است. این ساعت برای خانم‌ های خاص پسند، گزینه‌ای ایده آل می‌باشد. باتری این مدل ساعت قابلیت و ظرفیت روشن ماندن تا 45 ساعت را دارد، پس از بین ساعت‌ های هوشمند موجود در بازار، این ساعت یک هدیه بی نظیر برای خانم‌ها در هر مناسبتی به حساب می‌آید.

جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند گلکسی واچ 4

از این ساعت به نسخه اسپرت شده مدل گلکسی واچ 4 یاد می‌کنند. این نسخه ساعت از نسخه‌ های ساده و همچنین ارزان در بین ساعت‌های هوشمند سامسونگ به حساب می‌آید. ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 از طراحی بسیار جذاب و زیبایی بهره برده است. افرادی که علاقه‌ای به خرید ساعت‌ های سنگین و بزرگ ندارند، این ساعت، پیشنهادی ایده آل برای آنها می‌باشد. ساعت گلکسی واچ 4 یک ساعت ضد آب و ضد ضربه شناخته می‌شود، که می‌توانید با آن به راحتی به همه فعالیت‌ های ورزشی از جمله کوهنوردی، شنا بپردازید. بدون آنکه ضربه‌ای به ساعت وارد گردد.

ساعت سامسونگ gear s3 کلاسیک

از بهترین های ساعت‌ هوشمند، این نوع ساعت است. این ساعت با کیفیت، از فولاد ضد زنگ و چرم تولید می‌شود، که دغدغه بسیاری از افراد که نگران زنگ زدن ساعت یا از بین رفتن آن بودند، را حل کرده است. صفحه نمایش ساعت حدود 1.3 اینچ است، که به دست افرادی با مچ سایز بزرگ زیبا می باشد. باتری آن کمی ضعیف‌تر از دیگر ساعت‌هاست. اما تا دو الی سه روز دوام می‌آورد. این عیب موجب نمی‌شود، که از بقیه مزایای آن چشم پوشی کنیم.‌

جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *